
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zainterweniował w sprawie właściciela parkingu, który reklamował parking jako bezpłatny dla klientów apteki, ale pod pewnym warunkiem.
Do prezesa UOKiK napływały skargi na przedsiębiorcę, który we Wrocławiu prowadził prywatny parking.
Parking znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie szpitala onkologicznego i jest usytuowany w pasie drogi.
Banery reklamowe informują, że klienci apteki znajdującej się naprzeciwko parkingu mogą parkować do 20 minut za darmo.
Jednak w regulaminie znajduje się dodatkowy warunek - bezpłatne korzystanie jest możliwe po wcześniejszym pobraniu biletu od pracownika pobliskiej myjni.
Jeśli kierowca tego warunku nie dopełnił, musiał zapłacić za parkowanie.
Postępowanie prezesa UOKiK dotyczy m.in. możliwości wprowadzenia konsumentów w błąd.
Sprawa jest w toku. Za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów prezes UOKiK może nałożyć karę do 10 proc. obrotu przedsiębiorcy.
Newsletter
Rynek Aptek: polub nas na Facebooku
Obserwuj Rynek Aptek na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych