
Pacjenci Polikliniki 10 Wojskowego Szpitala Klinicznego nie będą już mogli zamawiać telefonicznie recept na leki.
NFZ wymaga, żeby pacjenci Polikliniki, którzy leczą się przewlekle, stawiali się u lekarza za każdym razem, kiedy potrzebują kolejną receptę.
Wcześniej pacjenci mogli zgłosić zapotrzebowanie na nową receptę telefoniczne, a potem przyjść i ją odebrać. Teraz jednak NFZ wymaga, aby przed wypisaniem recepty, lekarz prowadzący przyjął swojego pacjenta na konsultację.
Ze zmiany niezadowoleni są pacjenci. W Poliklinice przyznają zaś, że często zdarzało się, iż osoby zamawiające recepty telefonicznie, ich nie odbierały.
Barbara Nawrocka, rzecznik kujawsko-pomorskiego OW NFZ tłumaczy w rozmowie z Gazetą Wyborczą, że wypisanie recepty jest elementem porady medycznej. Decyzja NFZ w sprawie recept jest nieodwołalna.
Więcej: http://bydgoszcz.gazeta.pl
Newsletter
Rynek Aptek: polub nas na Facebooku
Obserwuj Rynek Aptek na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych