Lekarz obiecał, a leki nie spływają do apteki?

PRAWO

Autor: orzeczenia.ms.gov.pl/ rynekaptek.pl   06-02-2017, 10:27

Lekarz obiecał, a leki nie spływają do apteki? Ta działalność ma niewiele wspólnego z etyką aptekarzy

Jeśli lekarz nie przygotuje listy leków, to sama wasza wizyta po 2 dniach sprawi że będzie mu głupio. Jak nie realizuje "umowy", to należy pójść do niego z odręczną listą przez niego napisaną i zapytać, co się dzieje, bo leki nie "spływają" do apteki - instruuje pracowników kierownik regionalny jednej z sieci aptek.

2.  Dopinamy do niej wizytówkę apteki.

3.  Proszę poprosić lekarza aby sam własnoręcznie wypisał wam swoje ulubione lub najczęściej przepisywane leki. Taka prośba to z jednej strony nic wielkiego dla lekarza, bo pozycji jest tylko 10 ale z drugiej to spowoduje zaangażowanie z jego strony bo będzie musiał sam, własnoręcznie wypisać leki. PROSZĘ NIE ZANOSIĆ ŻADNYCH GOTOWCÓW Z LISTAMI CENOWYMI. PROSZĘ NIC NIE SUGEROWAĆ!!!

4.  Proszę się umówić na odbiór listy za 2-3 dni, nie krócej żeby miał czas na przygotowanie ale nie dłużej bo cała sprawa się rozejdzie po kościach.

5.  KONIECZNIE PROSZĘ PO TYCH 2-3 DNIACH DO LEKARZA PÓJŚĆ.

6.  Jeśli lista będzie przygotowana proszę powiedzieć danemu lekarzowi że wrócicie do niego z uzupełnionymi cenami (propozycjami cen) w ciągu 2 dni.

7.  Jeśli nie przygotuje listy to sama wasza wizyta po 2 dniach sprawi że będzie mu głupio - umawiał się z Państwem, Wy poświęciliście czas na przyjście raz, drugi a on „nie dotrzymał słowa". Jestem pewien że za kolejne 2 dni które oczywiście trzeba mu dać (ale dodać czy Pan/i doktor na pewno przygotuje?) lista będzie gotowa.

8.  LIST PISANYCH ODRĘCZNIE BROŃ BOŻE NIE WYRZUCAMY!!!

9.  Kolejna wizyta musi odbyć się po miesiącu:

- Jeśli leki chodzą proszę podziękować że lista się sprawdza

- Jeśli nie proszę aby pójść do lekarza z tą odręczną listą przez niego napisaną i zapytać czy np.: był chory, zaczął pisać coś innego, bo przecież napisał wam preparaty x,y,z a one nie spływają do apteki. Może był na urlopie. Tak żeby wiedział że to było dla Państwa ważne, że macie te leki, są dobre ceny ale on się nie popisał bo recept nie widać.

10. Proszę do poniedziałku przesłać planogram wizyt (proszę aby on był realny i odbył się)

11. Po odbyciu wizyt proszę o skany odręcznych list od lekarzy które będą Państwo odbierać.

Co jest priorytetem w aptece
Sąd uznał rację kierowniczki apteki i uwzględnił roszczenie o zasądzenie odszkodowania.

Ponadto zauważył, że "ponieważ priorytetem w aptece była obsługa pacjenta, powódka wobec czasowej nieobecności personelu samodzielnie zmuszona była obsługiwać pacjentów".

comments powered by Disqus


BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FARMACJĄ!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekaptek.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Aptek: polub nas na Facebooku

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

OSTATNIO KOMENTOWANE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

POLECAMY W PORTALACH