
Komisja Etyki Reklamy zajęła stanowisko czy reklama produktu, w której pada określenie "lek wywołujący erekcję" nie wprowadza widzów w błąd. Zdaniem producenta, pacjenci zdają sobie sprawę, że lek nie działa samoczynnie i potrzebna jest stymulacja seksualna.
Producent dodał, że stosowanie uproszczenia „lek wywołujący erekcję” czy „lek na erekcję” jest zabiegiem powszechnym, akceptowanym i adekwatnym do świadomości przeciętnego konsumenta. "Używany jest nawet w dokumentacji leku aprobowanej przez URPL. Mimo to reklama Inventum zawierała w warstwie wizualnej informacje komunikujące oczywistość tj. że działanie leku ujawnia się w odpowiedzi na pobudzenie seksualne" - ocenił.
Co na to Komisja Etyki Reklamy? Spot telewizyjny nie nadużywa zaufania odbiorców ani nie wykorzystuje ich braku doświadczenia lub wiedzy - orzekła KER oddalając skargę.
Więcej: https://radareklamy.pl/
Newsletter
Rynek Aptek: polub nas na Facebooku
Obserwuj Rynek Aptek na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych