Zmiany w organizacji pracy GIF: będzie bezpośrednia współpraca z kierownikami

PRAWO

Autor: Dziennik Ustaw   23-06-2021, 12:02

Zmiany w organizacji pracy GIF: będzie bezpośrednia współpraca z kierownikami Utworzenie nowej komórki organizacyjnej ma zwiększyć nadzór merytoryczny nad komórkami urzędu (fot. Pixabay)

W Dzienniku Ustaw opublikowano rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 18 czerwca 2021 r. w sprawie nadania statutu Głównemu Inspektoratowi Farmaceutycznemu. Wchodzi w życie 23 czerwca br.

Rozporządzenie przewiduje utworzenie nowej komórki organizacyjnej - Biura Głównego Inspektora Farmaceutycznego, jako komórki obsługującej kierownika Urzędu.

W skład Głównego Inspektoratu wchodzą zatem:

1) Biuro Głównego Inspektora Farmaceutycznego;
2) Biuro Dyrektora Generalnego;
3) Departament Nadzoru;
4) Departament Inspekcji do Spraw Wytwarzania;
5) Departament Prawny

Dotychczas zadania obsługi Głównego Inspektora Farmaceutycznego skupione były w Biurze Dyrektora Generalnego, co z uwagi na konieczność zachowania drogi służbowej, nie sprzyjało bezpośredniej współpracy Głównego Inspektora z pracownikami odpowiadającymi za zadania w obszarze współpracy międzynarodowej, komunikacji medialnej czy też kształtowanie polityki i wizerunku Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego, które to zadania należą do typowych zadań komórek obsługujących kierowników Urzędu.

Utworzenie nowej komórki organizacyjnej ma zwiększyć nadzór merytoryczny nad komórkami urzędu i ułatwi zarządzanie w dedykowanym obszarze.

Rozporządzenie weszło w życie 23 czerwca 2021 roku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
comments powered by Disqus

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

POLECAMY W PORTALACH